Geplaatst in Levenslessen, Maatschappij, politiek, allerlei, Nederland

Mopper (1)

de moppersmurf…..

Mijn perenboom bloeit, maar de zon weigert te schijnen. Wat heb je aan de lente als het alleen maar bewolkt is??

Poetin is nog steeds niet dood. Dictators overleven vaak alles en iedereen, There is no justice in this world!

Ik heb 30 euro betaald voor een boek van bol.com maar er is niks aan. Ik stuur het terug. Om een boek te vinden dat je hart raakt, is super moeilijk tegenwoordig, ook bij de bieb trouwens. Zijn er geen goeie schrijvers meer??

De opzichter van de gemeente is niet tevreden over het werk van mij en mijn collega’s in de plantsoenen, het moet netter. Nog netter! En ik werk al zo hard! 😦

Zo, nu ik dit met u gedeeld heb, is het tijd voor een lekkere bak koffie. Met iets erbij misschien. In mijn luie stoel, met mijn voeten op het tafeltje voor me. Met de verwarming op standje 21 graden.

Ja, ik heb het slecht, heus waar. Zouden ze in Oekraïne ook mopperen of zijn ze daar te druk met overleven? Net als in heel veel andere landen van de wereld trouwens. Geen tijd voor gemopper, blij zijn met 1 maaltijd per dag. De mensen die het meeste recht hebben om te mopperen, doen dat waarschijnlijk het minste. En vice-versa…..

Goeie ouwe opa uit Jan, Jans en de kinderen. Gouwe strip.

6 gedachten over “Mopper (1)

  1. Ik mopper veelal in het verkeer en als ik weer eens een linkse politicus de boel zie en hoor ophitsen. Dat Poetin nog niet verdwenen is vind ik net zo erg als de totalitaire regimes in Iran, Afghanistan of de terreur in Gaza door Hamas. Enge mensen met nog engere gedachten. Die zorgen voor ellende en verdriet. Daarbij is een verkeerd boek klein geld. De meeste boeken heb ik vaak niet besteld maar gewoon gekocht. Dat is nog een beetje zoals ik het graag doe. Bij een goede boekhandel. Weet je wat je in de hand krijgt….. En o ja, opdrachtgevers die niet tevreden zijn? Komt overal voor. In jouw geval hebben ze vrijwel nooit hetzelfde werk gedaan…Ik zou dat meenemen. Voelt meteen een stuk plezieriger…

    Like

Plaats een reactie